Allt och ingenting.

Hejsan. Vaknade nyss och är verkligen skit trött och skulle kunna lägga mig i sängen och sova helda dagen men det kan jag ju självklart inte för idag måste jag verkligen plugga och sen ikväll så är det antingen träning eller hem till faster som gäller så har inte riktigt all tid i världen på mig att lära mig hela det där häftet.
Men men, jag skrev av häftet på datorn för när jag skriver lär jag mig bättre så kan lite nu iaf eller så lossnade det under natten.
Om jag drar till min faster får ni nog se outfitbild för då lär jag ju ha försökt snygga till mig lite eftersom min kusin fyllder arton i helgen men annars ska jag nog bara driva runt i Falunträningströjan och mjukisshorts och då är det inte något att se precis.
Solen skiner idag med så tänkte gå ner och äta frukost ute på altanen innan jag tar fram läxböckerna.
Men ha en bra dag så ses vi om någon timme eller två! Kram

Kommentarer
Postat av: Liuza

jag måste också plugga, har skjutit upp de hela lovet blä!



sv: köp ett par vetja :) tack så mycket! kram

2011-04-25 @ 12:35:34
URL: http://liuzaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0