Efterskott!

Hej. Sandra åkte hem för ett litet tag sen och jag sitter hemma och gör inte speciellt mycket men om någon timme ska jag nog äta. Vill äta nu för är jätte hungrig! Jag och min familj är lite efter för åt man typ inte påskmiddag igår? Men nej självklart ska familjen annorlunda göra det idag. Mina föräldrar har nog inte världsabästa kollen på traditioner och sånt men men, och dessutom sa jag inte glad påsk igår så säger det nog idag i slutet av inlägget om ni har tur :) Haha!?
Ikväll ska jag antingen vara hemma, plugga och chilla eller så ska jag träffa Sandra och Erica? Jag tycker det andra låter bäst men måste verkligen plugga så får se hur jag gör.... Gaaaaaahhhsh, jobbigt...!
Men nu ska jag gå ner och prata med syster för hon hade någon klänning att visa. Pusshej
GLAAAAAAAAAAD PÅSK I EFTERSKOTT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0