Godmorgon önskar pandan....

Hejsan. Vaknade nyss och sitter här framför datorn med sminket långt under ögonen så jag ser ut som en panda, men det är väl straffet jag får ta för att jag inte orkade ta bort det igår.
Igår vare en mysig kväll med tjejerna och sen så hade vi "filmkväll" så skön avslutning och sen somnade jag vid 02.30? Asså jag har fan inte en aning..
Idag ska jag nog vara med Sandra ett tag om hon inte måste dra hem direkt sen ska jag plugga idag (DET ÄR ETT MÅSTE) och sen ska jag kanske på släktkalas förresten kom jag på nu men jag tror jag inte ska på det för jag tror jag ska passa hundarna för vi kan inte ta med dom dit..
Men nu ska jag ner och checka med papi hur det blir idag med släkten! Ha en fin dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0