Good morning!


Gdomorgon allihopa! Sittter just nu i Sandras säng med två ögon som knappt vill hålla sig uppe utan tar varje chans dom får till att stänga sig men men måste fan övervinna allt mot mina ögon!
Idag ska jag och Sandra åka med hennes mamma, hennes syster och kanske någon av hennes systers kompisar och köpa skor. Jag ska nog också passa på att köpa ett par skor eller två nu när mamma inte är med eftersom att hon hatar att köpa skor med mig ;) Haha!
Aja, just nu kurrar magen och jag vill att Sandra ska ha duschat klart snart så vi kan äta frukost men känner jag Sandra rätt så kommer det ta minst ett deccenium innan hon kommer ut därifån!
Nu har ni hört om dagens planer men vi ses senare med massa annat skojj, dagisfröken det där lät som?`Haha.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0