Hej alla människor!

Ja vi är redan vakna. Haha. Vi är lediga från skolan idag, eller inte precis lediga men vår skola har "Indadagen" idag. Då ska man vara hemma och jobba sen ska man få pengar av typ sina föräldrar eller vem man nu har jobbat åt och sedan ska man ge dom till skolan. Kul va? Nej :( Haha!

Igår slutade vi skolan ca klockan 11. För vi hade massa håltimmar, så det var as najs! Efter att vi hade slutat så följde jag med Rebecka, Simone & Erica till donken. När vi hade varit där så gick vi och satte oss vid kanalen. Efter ett tag så kom Hampus och Simon och joinade oss. Vid typ halv 4 så mötte jag & Erica upp mina föräldrar & min syster för jag och Ella skulle skaffa leg.

Senare på kvällen så cyklade jag tillsammans med Erica & Ella till röllingby (amerikanska fotbollsplanen) och där träffade vi Rebecka, Simone, Sofia, Ludvig, Hanna och Samir. Vi spelade lite kubb och bara chillade lite. Efter ett tag så blev det mörkt & kallt så då drog alla förutom Sofia & Samir hem till Ludvig och där kollade vi på film. Vid ungefär 12 på kvällen så drog alla hem. Jag sov hos Rebecka och kvällen avslutades med lite "girl-talk" och Bert.
Lyckad kväll iallafall! :)



Någon bild på mig som jag hittade på Rebeckas dator, visste inte ens att den fanns haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0