Hiss&Diss



HISS:

Rebecka:
Jag tänkte bara hissa det fina vädret vi har för i ett par dagar nu så har vi haft ungefär 20 grader i skuggan så det är ju as najjs :) Så jag hoppas på att vädret håller i sig så att hela lovet blir såhär! LOVE IT!!

Sandra: Jag måste bara hissa att det är påsklov och att jag har grymt kul med mina vänner! Livet bara rullar på just nu och det är så jäkla skönt att inte behöva tänka på massa skolarbete och vardagen! Att bara kunna sova ut och inte behöva stressa till skolan tidigt på morgonen. HISS FÖR PÅSKLOV!


DISS:

Rebecka: Idag tänkte jag inte dissa något speciellt faktiskt!

Sandra: Eftersom jag är ett STORT fan av Justin Bieber så måste jag bara dissa att han aldrig har varit i Sverige och för att det verkar som att han inte kommer komma hit i år heller... Det suger! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0