Lååångt inlägg

Idag har varit en av dom läääängsta dagarna i mitt liv. Nej. Men det känns så. För igår sov jag hos Ericas syster tillsammans med henne, Axel och Johan. Det var as kul igår på kvällen/inatt. Fast sen så vaknade Axel typ halv 6 på morgonen så då vaknade vi andra också. Så det slutade med att vi alla satt och snackade i soffan, och det var ju hur tidigt som helst så alla var jätte trötta.

Därför bestämde vi oss för att alla skulle dra hem och sova så skulle vi kanske höras senare. När dom hade dragit och jag och Erica hade städat lite i hennes syrras lägenhet så var klockan halv 8. Och cp som vi är så var vi pigga då, haha. Så vi satte oss på en buss och bara åkte någonstans, vi hade inget att göra.
Sen efter ett tag så åkte vi hem till mig och tog det lungt.

Erica var tvungen att dra efter ett tag så då satt jag bara vid datan. Sen så skulle jag lägga mig och "vila" i min säng, men självklart somnade jag. Haha. Så sen vaknade jag vid typ 3 av att Rebecka och Erica är hemma hos mig, haha! Så då var jag med dom ett tag tills båda drog hem.

Så nu sitter jag här själv och har fixat lite med bloggen, men snart ska jag nog ut och träffa nån. Bilder från idag kommer snart i ett annat inlägg annars blir det här en mil långt! ;)

Här är några webcam-bilder från igår:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0