Läs det..!

Hej. Detta kommer säkert låta fett lame men tänker försöka mig på att skriva ett "pepp-inlägg" för jag kollade in på Kissies blogg, brukar inte göra det så ofta men gjorde det nu och eftersom Erica och Sandra gör en annan sak så ville jag skriva av mig för jag blev så himla irriterad.

Kissie lägger ut bilder på sig själv (som hon säkert redigerat också) där hon ser ut som ett benrangel och hon harmånga tjejer som är i alla åldrar som läser och det är ju klart att många av dom blir påverkade av det hon lägger in på sin blogg men jag tycker helt tvärtom än vad hon gör. Jag tycker inte att det gör något att man har kurvor, små tuttar, stora tuttar eller om man är naturligt smal för bara man är bekväm med sig själv så är faktiskt det allt som egentligen räknas.
Tex. jag är inte speciellt smal, fast jag är inte tjock heller. Jag har kurvor och stora ben och inte världens snyggaste rumpa och jag har medelstora tuttar och förut när jag kollade på mig själv i spegeln så ville jag bara dra på mig ett täcke och gömma mig för världen men nu efter ett tag har jag faktiskt börja tänka att jag får ju komplimanger lite då och då och då är utseendet kanske inte allt. Jag kan inte sitta och skriva att jag inte har dom dagarna fortfarande då jag inte är nöjd med mig själv för då skulle jag ljuga men jag kan helt ärligt säga att dom dagarna har minsakt sens jag började acceptera och försöka se till den ljusa sidan och lyssna på komplimangerna jag får och bara strunta i han som säger det dumma.
Jag tycker inte att vi unga ska sikta efter att se ut som Kissie för kollar man på henne så ser man nog igenom det där att hon tycker att hon själv är så jävla underbar för varför skulle hon annars operera om sig och skriva inlägg om att hon åt en fjärdedels pizza? Vem med den inställningen mår bra? Seriöst? Skit i henne och alla andra som vill ändra på dig och hela världen.
Jag kan lova dig att ställer du dig framför spegeln nu så kan du säkert hitta flera saker som du är nöjd med på dig själv. Kom ihåg att du är vacker och unik och ingen ska få säga något annat till dig!
LOVE YOURSELF!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0