Maybe i love you, maybe i don't.


Hejsan.
Tänkte bara slänga in ett inlägg för nu ska jag gå ner och duscha och sen ska jag gå upp och sätta på en film och läsa igenom hemkunskapen för det börjar bli brottom nu att lära mig dom eftersom jag har prov på tisdag och har inte pluggat någontign för jag skulle gjort det ikväll men har umgåtts med min familj och då blev det knappt någon tid över förns nu..
Åååh vad jag börjar bli trött, sover inte bra längre.. Har inte sovit bra på två hela veckor, sover i typ 1-2 timmar och sen vaknar jag och ligger vaken ett tag och sen efter en stund somnar jag om och jag är trött på morgnarna för att jag knappt kan sova på nätterna så vill somna tidigt så måste snabba mig nu ner till duschen så jag akn sova för måste dessutom vika alla kläder som ligger på min säng och skräpar. Känner att mitt liv är jobbigt ibland, haha..!
Men men, detta blir iaf mitt sista inlägg för idag så ni får ha en trevlig fortsatt kväll så hörs vi imorgon! Kram.




Kommentarer
Postat av: rebecka.blogg.se

sv; jag mår helt okej, själv? :)

2011-04-25 @ 11:02:55
URL: http://rebecka.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

söt bild :)

2011-04-25 @ 11:30:36
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0