Min dag!

Hejhej! Sandra har ju redan skrivit att vi är två tjejer från Åkersberga och hela den delen så tänkte inte skriva så mycket om det utan tänkte skriva om min dag ist :)
Jag vaknade klockan 10.30 eller något sånt och var helt klarvaken men gick ner och gjorde frukost och kollade på tv, sen kom mamma och syster hem på lunch medans jag stog och fixade ute på altanen för min pappa hade ringt och bett mig om det så då gjorde jag det så snäll som jag är! Sen vid klockan 15.00 typ så drog jag och Erica hem till Sandra och sen har jag varit där tillls typ klockan 19.20 för då kom mamma och hämtade mig för jag skulle åka och jobba och nu är jag hemma och ska sätta mig nere i vardagsrummet och äta och kolla på tv med mamma och senare ska jag nog bara chilla om inte Sandra kommer hit i för sig, för jag har köpt godis! WIIIE :)
Men nu kurrar magen så att mina grannar förmodligen hör så ska ner och äta ugnspannkaka, mumms! Hej då eller något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0