Rebecka is in the house yeeeah!

Tjabba tjena hallå! Sitter hemma hos Sandra med henne och hennes lillaasyster Ella och vi sitter och snackar och är inne på datan. Är fett trött och funderar på att brotta ner Sandra från hennes säng och överta sängen :) Hahah! Jag sover fan inte på en madrass lilla du,k hahha nej mne gud vad hemsk jag lät där. Skojjjja bara!!
Idag har jag först varit i Täby med Hampus, Emelie och Ludvig och vi var i Täby C först och sen åkte vi hem till Emelie och chillade med lite "One three hill" och sen åkte killarna och jag och Emelie drog ner till min träning och på vägen hem snackade jag med Sandra och jag åkte hem och duschade och åt och sen drog jag hit och nu har jag varit här ett tag och ska sova här typ.

Nu ligger Sandra och är typ fett trött ser det ut som men hon ska fan inte få sova för jag kommer ha tråkigt helt ensam då när Ella sen drar +.-
ORKA SOVA SANDRA!

Min uppdatering har varit fett me blöööööh så ska försöka skärpa till mig lite nu under helgen men jag hoppas ni har överseende med att det blir lite sämre uppdatering på vardagarna med skolan och innebandyträningar och allt. Men ska försöka iaf! Kommer kasnek in ett inlägg lite senare eller om ett par timmar när jag har vaknat igen. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0