Tema för hissen&dissen är kändisar idag för mig!

HISS: Idag tänkte jag hissa Miley Cyrus (Säg gärna till i en kommentar om jag stavar fel på någons namn för jag är inte så bra på kändisar och sånt och hjälp med sådant uppskattas!) för idag när jag såg "Never say never" så var hon med där och jag började tänka på att även fast hon är så ung så har hån åstadkommit så himla mycket och hon ger alla ungdomar så mycket hela tiden. Hon visar att man verkligen kan lyckas om man vill även fast att man är ung. Men hon visar också att allt är inte en dans på rosor utan man måste faktiskt jobba sig till det man vill ha. Det var det jag uppfattade den lilla stunden hon pratade i filmen.
Dessutom ser hon bra ut och sjunger helt fantastiskt så henne vill jag verkligen hissa!

DISS: Dissen blir däremot till Lindsay Lohan som var en av mina favoriter förut men pga att hon har spårat ur så pass mycket som hon gjort nu på sistone så tycker jag inte om henne längre. Känner att hon var en älskad skådis bland oss mindre men hon kan knappast representera oss längre.
Allt hennes strul har förstört henne, hennes utseende, hennes skådespeleri och mycket mer!
EN FET DISS TILL HENNE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0