This will be the last because now i say goodnight!

Hejhej. Tänkte bara skriva godnatt för tänkte gå och lägga mig om ett litet tag, ska bara säga hej då till Erica på facebook och sen gå in i mitt rum och gosa ner mig under de 7 kuddarna och 2 täckena :) Haha, kanske lite onödigt mycket saker i sängen när man ska sova men ajg tycker att det är absolut skönast då! Imorgon är det inga planer, städa rummet och plugga lite inför provet jag har efter lovet kanske? Hmm, aja det lät ju fan inte speciellt skojj.. På lovet liksom? Man bahhh; HALLLÅ VAKNA, INGE PLUGG!!!???!"?!?!??!? Aja, men måste man så måste man. Men ska gå och sova nu för nu vill inte mina ögon hålla sig öppna längre. Godnatt och sov gott allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0