Dissen och hissen 24 april 2011


HISS:
Idag tänkte jag hissa min storasyster Therése. Hon är typ en av mina bästa vänner och jag kan snacka med henne om allt. Hon är dessutom skit rolig. När jag var liten var faktiskt hon min idol och jag ser fortfarande upp till henne även fast jag är äldre nu. Det här låter säkert jätte töntigt men liksom det är sant och jag tror inte precis att jag är den enda lillasystern som ser upp till sin storesyster! Love 2 you!

DISS:
Tänkte däremot dissa fajten mellan Ica och Coca Cola för nu funderar ju eller så har dom redan börjat iaf att sluta sälja coca cola på ica och det tycker inte jag är speciellt kul eftersom att coca cola är min andra favoritdricka efter fanta. Men men, töntig diss eller vad? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0