when i look into your eyes i see.... nothing..!

Hejsan! Har inte bloggat idag för imorse drog jag och kollade på min bror när han spelade match och sen efter det drog jag, mamma och brors flickvän till Täby C och där shoppade vi lite och åt lunch och jag kom hem med tre nya plagg som jag tänkte visa lite senare och är grymt nöjd med köpen!
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra men det löser sig nog eller jag funderar på att gå och köpa en påse chips och dipp och coca cola och sen be mamma om att vi kanske kan hyra en film och sätta mig under en filt och bara mysa ikväll? Låter riktigt härligt i mina öron :) Men jag får se vad kvällen har att bjuda på!
Tänkte också försöka slänga in ett par inlägg eftersom jag inte varit så duktigt idag på dagen men det löser sig nog :)
Men nu ska jag försöka hitta batterierna till kameran så jag kan ta kort på mina köp! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0