Ajabaja med dålig uppdatering.

Hejhej! Sitter just nu här framför datorn och bara chillar och idag har jag inte kunnat blogga för min bror har omformaterat datorn så allt man har på datorn försvinner och det tog ett tag och nu kom jag först in efter allt man behövde göra.
Det jag mer ska göra ikväll är att jag ska kolla lite på tv och välja kläder för imorgon och sen ska jag sova.
Idag har jag varit hemma för det mesta och vi har rensat i huset och byggt upp lite saker och fixat och grejjat med övervåningen så nu har vi tv-kanaler på en tv här uppe också och tro mig, det behövdes! :)
Nej men jag skriver mer imorgon, jag lovar den här gången! Så vi ses då.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0