All or nothing?

Hejsan. Kom hem för ganska länge sen och var då med Simone och vi har suttit och glidit runt på hemsidor och kollat balklänningar och jag hittar massa fina men ingen jag känner shiit den vill jag ha.. Alla mina kompisar hittar skit fina men fan inte jag. Är as avundsjuk på Simone också för hon har hittat två as fina, men jag tror jag har en som jag nog ska köpa! Men får se :)
Ikväll ska jag inte göra någonting, chilla och plugga ska jag i för sig göra men förutom det så ska jag inte göra någonting iaf. Är trött så ska somna tidigt idag tänkte jag och försöka vakna upp pigg imorgon!
Imorgon är det en chilldag för först är det engelska, sen idrott och då ska vi bara dansa, sen är det yyp två lektioner kvar och sen ska jag nog till Täby eller kanske till stan med syster och mamma kanske? Hmm, hoppas på det iaf! Hörs lite senare.
P.S jag tog bort det förra inlägget för jag drev med en kompis och sånt.. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0