Balklänningar.

Har kollat väldigt mycket idag och har hittat fyra klänningar jag gillar grymt mycket till balen. Det finns dom här fem jag ska välja mellan nu och jag och mamma ska förmodligen beställa hem en så snart som möjligt för alla köper man på nätet och så skickar jag tillbaks om jag inte gillar den. Tycker alla klänningarna är grymt fina och gillar att ingen av dom är speciellt lik den annan för det är lite olika färger och sådant. Om ni vill så får ni gärna hjälpa till och säga vilken ni tycker är finast men sen när jag har valt klänning så tänker jag inte berätta vilken utan det får ni se dagen då den ska på och klackarna också för då är det baldags och det är om lite mer än en månad men en flicka kan väl aldrig vara för tidig med sånt här? :) Haha. Aja, säg till i en kommentar vilken ni tycker om mest!


Kommentarer
Postat av: Sofia Hedman Jack

Den röda var jävligt vacker och snygg ;D <3

2011-05-05 @ 21:51:26
Postat av: Erica

Håller med Sofia, den röda var skitfin! :)<3

2011-05-05 @ 22:11:05
URL: http://atwar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0