Bieber-paraden

Kom precis hem från bieber-paraden. Är så jävla förbannad. För det var verkligen skit kul tills alla började förstöra och massa killar kastade vattenballonger och annat skit. En stackars tjej fick fan 2 stora stenar och en pinne på sig?! PLUS att det var massvis av mindre barn med där som också kunde ha fått saker på sig?! Dom som kastade är fan helt jävla dumma i huvet.

Är så arg att jag skakar. Sofia ville dra hem så jag åkte med henne. Men det var nog ändå bara bra för jag är så jävla sur. Ursäkta dampet men det är bara så jävla respektlöst.
ÅÅÅÅÅÅÅÅH, fan vi som skulle fixa hit honom ju... FUCKING IDIOTER!

Ännu en gång, förlåt för dampandet, kommer upp ett inlägg om ett tag när jag har lugnat ner mig. Ska hoppa ner i ett varmt bad och slappna av. Sedan kanske jag ska höra om nån kompis vill träffas. Bye



Fuck you alla haters!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0