Bok-tönt :D




Vet att jag inte har skrivit på år men har inte orkat, helt ärligt. Som Rebecka skrev så var vi i arninge idag för att leta efter balskor. Jag hittade inga som jag blev direkt super förtjust i men jag hittade (äntligen) en bok som jag velat köpa väldigt länge.

"Twilightsagan - den officiella illustrerade guiden".
Den köpte jag direkt eftersom jag bara har hittat den på engelska innan. Så sedan jag kom hem har jag legat och läst i den. Jag känner verkligen hur mycket jag hade saknat Twilight. Jag var ett STORT Twilight-fan förut men sedan kom Justin och tog upp hela min tid, haha det är sant...

Jag har sovit några timmar också, var så jäkla trött efter allt som jag har gjort i helgen. Har varit ute sent varje kväll och vaknat tidigt. Inte skönt. Så behövde sova ikapp lite.
Jag har kommit på värsta idéen. Men om vad det handlar om kommer jag tyvärr inte skriva ut här. Det är för pinsamt... Jag fick verkligen ett "idée" ögonblick så jag har suttit och hållt på med det ett bra tag nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0