Det är typ ljust ute :PppPPPpPPppPP

Sitter här ensam hemma hos Rebecka, har pluggat som ett jävla as. Videon jag la in nyss var för typ en timma sen. Så nu sover Rebecka. Och jag sitter här som en mupp och tittar ut genom fönstret, solen håller redan på att gå upp. Det håller redan på att bli ljust ute. Och jag är super pigg. Så jag tänkte plugga mer tills det blir dags för Rebecka att gå upp. Ska dygna så att jag hinner göra klart allt plugg som vi har i skolan. För då är jag ledig sen resten av veckan, det är det värt. Är så himla trött på skolan, därför ska jag göra klart den nu, när jag redan är motiverad lixom! ;)





Och till dig som undrar (Frida), så gjorde jag illa den på Bieber-paraden i lördags. Det var någon idiotkille där som slog alla hejvilt och alla bara knuffade varandra och ja sedan gick det som det gick... Haha! Jag vet inte om det är en stukning eller vad det är. Så jag har fått gå runt med det här bandaget sedan i lördags, men nu orkar jag inte med det mer så jag struntar helt enkelt i det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0