:)

Hejehj. Har precis hjälpt mamma och pappa med lite saker och nu ska jag lägga fram kläder tills imorgon, städa rummet och sen så ska jag kolla på en film. Har fått in lite plugg idag men inte så himla mycket som man kanske hade hoppats på men det får jag ta ansvar för och göra imorgon istället. Vad ska ni göra i helgen då?
Juste, fick en jätte bra nyhet tidigare idag. På sommarlovet så ska jag iväg i fem dagar och då ska jag på ett läger med massa innebandyfolk som ajg inte känner som kommer från olika lag och träna och så kanske man blir uttagen till någonting som var väldigt bra. Sjukt roliga nyheter tycker jag och det ska bli kul med lite innebandy, det blir då den 17-22 jag är borta och jag längtar sjukt jävla mycket asså! Ska bli grymt kul.
Men nu ska jag börja städa mitt rum så vi hörs lite senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0