Harry Styles <3



Sitter här och försöker kolla på Billboard Awards men hela live-streamen laggar ihop för att alla skriver hela tiden... -.- Så man måste sitta och uppdatera sidan HELA tiden och det orkar jag inte. Så jag har kollat på bilder på weheartit.com.

Är lite småsur också. För att jag missade att One Direction var här i Stockholm i helgen, åh jävla idiot jag är. Men man får väl hoppas att dom kommer hit snart igen... :( Dom var här för att spela in till deras nästa skiva. As coolt att dom gjorde det just i sverige jöö. Fast fett O-COOLT att jag missade det. Åh jag är så himla sur på mig själv...

Plus att jag borde egentligen sova nu, men eftersom jag sov förut idag så är jag inte trött. Men jag ska försöka somna iallafall, måste ju upp tidigt imorgon, som vanligt när det är skola. 

GOOOOOOOOOOODNAAATTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0