Heeeej

Sitter just nu och pratar med Ludvig i tele, han sjunger och jag vet inte vad han gör, haha. Samtidigt som jag gör det så håller jag på och försöker hitta nått att ha på mig imorn och håller på och packar upp mina saker eftersom jag kom hem till pappa idag (mina föräldrar är ju skilda och vi byter vecka på måndagar).

Efter skolan så var jag med Erica, vi åkte hem till mig och hämtade lite saker sen cyklade vi till en sjö i närheten av mig och där vi skulle grilla  korv fast det blev inte som planerat så vi åt kall korv istället... haha! Vi var där ett tag och skrattade ihjäl oss åt ja... haha! Sen efter ett tag så cyklade vi hem igen och chillade lite
:) Kul dag iallafall och det kommer upp bilder sen.



Hahahahahahah så söt Ludvig, hahahahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0