Hiss&Diss

HISS: Sommarlovet, det är fan inte långt kvar nu och det kommer säkert bli hissat mycket flera gånger efter det här men jag är sjukt taggad på att gå ut från Söraskolan och aldrig komma tillbaks. Visst kommer jag sakna klassen och skolan men vill ändå därifrån. Kommer säkert gråta hur mycket som helst på skolavslutningen så töntig som jag är men jag har klagat på klassen i vissa lägen men jag har faktiskt haft skit kul i den också och vill nog inte att det ska ta slut. Jag känner mig trygg med personerna i klassen och jag vill ha kvar tryggheten men men det kommer säkert bli as najjs i gymnasiet. Men juste för fan jag hissade ju sommarlovet och inte min klass, haha. Allt med sommarlovet är så jävla härligt, kompisarna varje dag, sena kvällar, glass, värme, sol, brun och massa annat. Sommar kom hit nu för fan!!
DISS: Vädret som Sverige har bjudit på de senaste dagarna kan ju bara gå och gömma sig eller någonting för blir bara irriterad på allt skitväder.. Vill ju bara bomba någonting. Haha. Nej men usch vill inte ens prata om det men just nu är det fint väder iaf. Funderar på att gå ut ett tag på en promenad. Hmm, låter det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0