Home from school!

Hejsan, kom nyss hem från skolan.
Idag har varit en av de sämsta skoldagarna i hela mitt liv, inte nog med massa problem med mig själv så var det att dansa vals på idrotten och jag är typ som en tjock gubbe med brutna ben på att dansa så det gick som ni nog förstår väldigt dåligt.
Det enda ljusa med den här dagen är innebandyträningen som jag ska på ikväll, ska bli skit kul och jag är verkligen jätte taggad på att göra en bra träning och så!
Sen efter träningen ska jga ut och springa lite för min träning är bara en timme lång och den brukar vara en och en halv typ så drar ut med lite egen träning också :)
Så jag ska försöka blogga så mycket jag kan men det ska jag nog hinna för nu ska jag sätta mig och plugga här vid datorn.
Vi ses snart med ett nytt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0