Humöret är på topp men kroppen är inte det..

Hejhej! Är hemma och glider runt i mjkukiskläder för är trött och känner mig hängig och egentligen skulle jag och mamma åkt till stan men gör inte det pga hur jag mår så vi åker dit imorgon ist.
Idag beställde mamma min balklänning men vi ska ändå kolla runt lite efter om det finns någon i fall att om den andra sitter helt knas eftersom vi beställde den på internet så kanman ju aldrig vara säker. 
Och så ska vi kolla på skor och avslutningskläder också.
Vi ska nog också äta lunch där men är inte säker.
Ikväll kommer nog bloggningen antingen vara i botten eller skit bra beroende på om jag sitter mycket vid datorn eller inte för man vet ju inte en sånn här kväll då jag ska vara hemma liksom.
Men nu ska jag kolla lite på tv och plugga lite. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0