JB, TL och CMM!

Hej.
Tänkte prata om killar eller hur man ska förklara. Jag och mina kompisar satt ute på skolgården idag och snackade om personlighet och utseende på killar och då kom jag på att jag måste typ vara as kräsen när det gäller utseende för jag tyckte att det fanns en snygg kille i min skola men tycker inte det längre när jag ser honom. Han ser ut som exakt alla andra. Haha, weird?
Och sen kollade jag mig runt i skolan resten av dagen men såg inte en enda kille jag tyckte var snygg och sen så nu har jag suttit och sökt lite på google på kändisar och så och tycker fan inte någon av dom jag tyckt förut är snygga längre. Eller dom ser väl bra ut men bara helt ok liksom, inget speciellt. Helt sjukt, jag undrar egentligen vad jag tycker är snyggt på killar eftersom jag verkar inte hitta någonting som faller mig i smaken.
Alla har ju tex en favoritkändis som typ Justin Bieber, Taylor Lautner (Felstavat?), chad michael murray med flera liksom men jag har heller inte någon sådan liksom.
Tycker helt ärligt det suger för jag vill också ha en sorts kille som jag faller för, dom där as vackra ögonen, det snygga håret.. Men jag har bara olika småbitar jag vet att jag kollar på men dom måste inte se ut på något speciellt sätt.
Svårt att förklara vad jag menar men förut visste jag liksom att lite solbrända, mörkhåriga, brunögda killar med sngg mage var min grejj men nu vet jag fan inte. Haha. As skumt!
Men men.. Förstå mig inte fel det är klart jag tycker det finns snygga killar men jag känner aldrig längre "Oh, he's to die for" (dålig engelska?) som jag gjorde förut med tex Taylor Lautner.
Eftersom jag nämnde dom här tre där upp tänkte jag det kunde passa med bilder på dom.


Kommentarer
Postat av: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ROBERT PATTINSON!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-05-12 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0