Leker modell?

Hejhej. Kommer inte blogga något mer ikväll för jag ska duscha och sen så ska jag och Sandra kolla på "Vampire diaries" för hon vill göra mig till ett fan av det och Justin Bieber och hon är inte riktigt på god väg för känner inte något intresse för dom mer än att jag lyssnar på vissa av hans låtar ibland och tycker att ahn ser helt ok ut!
Men men, vi får se hur det blir med det iaf!
Idag har varit en helt ok dag men jag har varit lite seg och irriterad pga personliga skäl men nu på kvällen blev jag och Sandra as hyper och typ tre-fyra gubbar har varit as arga på oss för vi sjöng. Sjunger vi så dåligt så man blir arg eller vad?
Aja, är trött men ska fixa lite grejer innan jag kan gå och lägga mig, pusshej så ses vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0