Lördag och söndag i ett svep.

Hejhej.
Igår var jag i stan och letade balklänning med min mamma och syster och sen så gick vi till min farbror och därifrån gick vi till en skit mysig uteservering och satt där och mös i ett par timmar. Sen åkte vi hemåt men mamma släppte av mig i Täby och då mötte jag Fia och Emelie och sen drog vi till Vallentuna och åt middag med Fias familj och var där ett tag men sen så tog vi tåget till Täby och sen spenderade vi tre kvällen framför film och chips, skit mysigt!
Idag kom jag hem och sen efte en timme så skulle vi på släktkalas hos min kusin som fyllde 17 år och vi var där i ett par timmar men sen kom vi hem och då solade jag lite och mamma och pappa började med maten och vi åt grillat idag mumms! Även syster, systers pojkvän Filip, Jenny, Emma och Mattias smög sig över så det blev riktigt mysigt med många där. Sen spelade vi kubb men Jenny är livsfarlig när man spelar det så jag hoppade upp för att inte bli träffad av den där pinnen man kastar men landade på sidan av foten och då knäcktes det i hela foten och nu är den svullen och gör väldigt ont.. Tråkigt. Men den är nog bra tills imorgon hoppas jag.
Men nu ska jag sätta mig och plugga lite så man håller tempot uppe de sista veckorna.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0