Magen kurrar

Såhär hungrig är jag nu, sitter och dampar!


Hej! Har pluggat klart nu enligt mig för blir bara irriterad för fattar ingenting av svenskan och vet inte vad jag ska skriva och allt blir bara fel och hjärnan står still så blir bara skit irriterad. Nu ska jag ner ocho göra två kvällsmackor och göra oboy och sen ska jag kolla på film och försöka somna tidigt ikväll för kunde inte somna inatt och det var fan inte bra imorse märkte jag.
Imorogn ska jag till skolan och så för måste verkligen prata med en lärare som verkar vara helt jävla dum i huvudet för han säger en sak men sen helt plötsligt ångrar han sig och nu vette fan hur det blir för mig i det ämnet lisom...
Men nu ska jag ner för nu ropa mamma! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0