Onyttigt.

Hej. Sitter ute på altanen och pluggar för kom hem för ett litet tag sen för även fast jag har ont i huvudet idag och var hemma från skolan idag så var jag tvungen att dra till skolan och hämta lite saker för kunde inte få hem det på något annat sät..
Har tydligen fått mer i skolan idag och jag har köpt 3 stycken stora coca color, 1 stor fanta, och 2 red bull och 1 gott och blandat påse för ska hålla mig vaken hela kvällen och natten om det så behövs för måste få så mycket som möjligt gjort idag. Därför kommer jag kanske blogga lite då och då också.
Men ska plugga lite mer nu, puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kunde inte Simone gett dig dom ? :p

2011-05-10 @ 17:01:38
URL: http://envagabond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0