Ser fram emot veckan som kommer!

Idag har jag bara tagit det lugnt med Simone, vi har kollat på både Shrek 2 & 3. Men hon åkte hem för ett tag sedan. Och eftersom det är söndag så håller jag på med massa tråkiga söndags-saker. Som att städa mitt rum och packa mina saker hem till mamma.

Jag har en känsla av att den här veckan kommer bli jätte bra. För imorgon ska jag sova hos Sofia och det ser jag verkligen fram emot, har helt ärligt längtat tills det hela helgen haha x). Sen ska jag göra massa annat kul dom andra dagarna också.

Ska skynda mig att bli klar för snart ska vi äta och sen så ska jag hem till Sofia. Vi måste ju testa hennes nya videokamera! :D
Aja nu måste jag fortsätta med städningen så att jag blir klar! Ha en fortsatt bra söndag!



Tagen imorse, nyvaken med gårdagens smink. Ja jag kände mig jätte fräsh! ;)



Simone med sina as coola 3D-brillor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0