Tar och drar iväg till favoritstället, innebandyhallen!!

Hej, nu ska jag gå och klä på mig för om 40 minuter ska jag och pappa till Täby och kolla på damträningen och sen ska vi tillbaks till Åkersberga och försöka hinna på ett släktkalas men annars ska vi dra hem.
Vaknade imorse av väckarklockan för egentligen skulle hela laget dra till Vaxholm och sånt men fick veta imorse att det var inställt och sånt så planerna för dagen förändrades helt så nu sk ajga som sagt till Täby, hem till släktkalas om vi hinner och sen ska jag förmodligen tillbaks till Täby och sova hos Thea.
Men vi får se om det blir så eller inte.
Imorgon kommer jag inte blogga speciellt mycket för har avslutningscup med innebandyn fast i för sig så vte jag inte när den slutar så kanske har tid att blogga imorgon men det lär vi ju märka. Haha.
Men nu måste jag dra för sitter här i mjukisar och en träningströja..! Hah.
Looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0