Virrig text..

HEEEj! Sitter hemma och Erica drog nyss, nu ska jag sätta mig och plugga och jag vet att ni nog börjar tröttna på alla inlägg om att jag ska plugga men det är bara några få veckor kvar nu som jag gärna vill lyckas med men sen är det sommarlov och då kommer det komma annat än bara tjat om plugg, plugg och mera plugg. Haha!
Men nu väntar jag på att antingen Sandra eller Erica kanske kan skicka svenskafrågorna till en uppgift vi fick för någon dag sen.
Dessutom är jag skit trött så ska sova skit tidigt ikväll tror jag och i helgen kommer det vara fullt upp men kameran ska med så ni får se bilder på söndag kväll för på lördag ska jag vara med innebandylaget på grönan och sånt eller bara några få från laget för vi ska spela cup som avslutning på lite skojj så några ifrån laget ska jag vara med och sen på söndag så ska vi spela själva cupen så lördag - övernattning - söndag kommer ni få bilder ifrån.
Virrig text jag vet, läs inte om ni inte orkar. Haha.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0